0,00 0
Winkelwagen

Geen producten in de winkelwagen.

Continue Shopping
0,00 0
Winkelwagen

Geen producten in de winkelwagen.

Continue Shopping

Retourneren, ruilen of klachten

Retourbeleid voor Scheer en Schuim

Veertien dagen bedenktijd:

Bij Scheer en Schuim heb je de mogelijkheid om een artikel binnen 14 dagen na ontvangst te retourneren.
Let op: voor hygi├źnische producten zoals scheer-, baard-, huidverzorgings-, cosmetica-, haarverzorgings- en haarstylingproducten gelden specifieke voorwaarden. Deze producten moeten compleet, ongeopend, in onverbroken verzegeling en ongebruikt zijn, en dienen nog in de originele en onbeschadigde verpakking te zitten.

Retourprocedure: Om een retour te initi├źren, kun je gebruik maken van het formulier voor herroeping (Europees modelformulier voor herroeping).

Ons retouradres is: Scheer en Schuim T.a.v. Retouren Vriesestraat 73, 3311NP Dordrecht.

Uitzonderingen:
Het herroepingsrecht is uitgesloten voor producten die niet geschikt zijn om terug te worden gezonden om redenen van gezondheidsbescherming of hygi├źne, en waarvan de verzegeling na de levering is verbroken.
Retourkosten zijn altijd voor de koper.

Restitutie: Het volledige aankoopbedrag, inclusief eventuele (standaard) verzendkosten voor de heenzending, wordt binnen 14 dagen gerestitueerd. De terugbetaling gebeurt met hetzelfde betaalmiddel als waarmee de oorspronkelijke transactie is verricht, tenzij anders is overeengekomen.
Houd er rekening mee dat bij een totaalorderbedrag onder de ÔéČ 50,- na restitutie, de standaard verzendkosten worden ingehouden.

Retourneren:
Retourzendingen zijn voor risico van de koper, en Scheer en Schuim is niet aansprakelijk voor beschadigde of zoekgeraakte retour gezonden artikelen.

Ruilen, retourneren of een verkeerd artikel ontvangen: Bij Scheer en Schuim is ruilen of retourneren geen probleem binnen 14 dagen na ontvangst van de bestelling. Er zijn specifieke voorwaarden, waaronder het niet verbreken van het seal bij gesealde producten, het niet gebruiken van de artikelen, en het in originele verpakking retourneren.

Klachtenprocedure: Heb je een klacht over een product of onze dienstverlening, meld dit dan zo snel mogelijk. Je kunt contact opnemen via het contactformulier op de website. Vermeld bij de klacht het bestelnummer en de aankoopdatum. Na ontvangst van de klacht ontvang je binnen 14 dagen een inhoudelijke reactie en wordt geprobeerd de klacht zo spoedig mogelijk op te lossen.